نني و موشه

 

  کپی رایت : ننی و موشه
 

 

Friday, October 21, 2005

سرآغاز يه زندگي اينترنتي

سلام دوستان
بالاخره ماهم وب لاگ دار شديم و من و نني قرار گذاشتيم اونقدر
بنويسيم تا اونهايي كه دوستمون دارن بيشتر دوست داشته باشن و مهرشون رنگ زندگيومونو پر رنگ تر كنه.
خوش اومديد و خونه اينترنتي ما رو با صفاي خودتون گرمي بخشيديد.
هر سخن شما به اين خونه بوي تازه گي و هر نگاه شما به زندگي ما روشني مي ده.

اين دوچشم شما رو ياد چي مي اندازه! دو تا چشم شيطون كه زندگي منو نقاشي كرد؟ بهتر نگاه كنين، تا شماهم نني رو اونطور كه من مي بينم ببينين:


به چشم هاي من نگاه كنين منو خواهيد ديد من موشه هستم!



٦ سال پيش همين روزا حدودا ٢٢ آبان يه دختره
شوخ و شنگول، با دو چشم پر از شيطوني، اومد شركت ما. من قرار بود به يكي از دوستاش در باره كارهاي فرداش يه توضيحاتي بدم.خوب ديگه از همين جا قصه ٦ ساله منو نني شروع شد و امروز كنار هم نشستيم تا اين قصه رو دوباره بسازيم تا فراموش نكنيم كه ميشه چقدر خوب بود و خوب زندگي كرد.زندگي ما زندگي خوشيهاست و دوست داريم اونو با همه مهمونامون تقسيم كنيم.

بعد از اين هر چند وقت يكبار يه بخشهايي از اون رو براتون تعريف خواهم كرد. البته بسته به اين كه تو چه مودي باشم و ياد چي افتاده باشم ...

سعي مي كنم نني رو تشويق كنم تا همين قصه رو از
ديد خودش بگه ...اينجوري دو تا دنياي مختلف ميتونيم كنارهم ببينيم.
البته وب لاگ و فقط به خاطر اين راه نيانداخيتم.
من دوست دارم تواين وب لاگ:
====از دلتنگيهام بگم
====از خوشحاليهام براتون تعريف كنم
====از نگرانيهم و اسه نني بگم
====شعر براتون بخونم
====داد بزنم و

========در باره هرچي كه به من و زندگي منو نني مربوط باشه بنويسم.
====و بيشتر از اين ها دوست د ارم از شما بشنوم
========درباره خودتون، نوع زندگيتون و تصميم گيريهاتون
========اگه جاي من يا نني بودين چي كار ميكردين و
========خونه اينترنتي شما كجاست؟

بعدا مي بينمتون و بيشتر خواهم نوشت...
موشه

2 Comments:

  • قدم وبلاگ نو رسیده مبارک

    By Blogger پرشین, at 10:55 AM  

  • mer30 az tabriket az chizi ke tu bloge khodet neveshti maalume cheghadr khoshhal shodi!!!!:)))

    By Blogger Ramin, at 8:11 PM  

Post a Comment

<< Home